Ei ole todellista tämä mun hyväuskoisuus T:tä kohtaan!!

Se on ollut työreissussa keskiviikon ja torstain ja lupasi soittaa perjantaina mulle, et nähtäis nyt viikonloppuna. Noh. Eipä kuulunut miehestä ja soitin sille. Ei vastannut. Soitin toisen kerran illalla, eikä vastannut silloinkaan. Laitoin viestin, eikä vastannut siihenkään. Nyt mättää joku ja pahasti. En aijo enää soittaa ja jos siitä ei pariin päivään kuulu mitään, niin deletoin sen surutta mun puhelimesta. Ei ois muuten ensimmäinen kerta.

Miten mies voi olla noin ristiriitainen? Ensin se puhuu että tykkää ja tahtoo seurustella ja blaablaablaa. Sitten se vain katoaa, eikä enää ota yhteyttä. Tää on tapahtunu kerran aikasemminkin, oisko ollu kesää 2004, se oli silloin viikot töissä toisella paikkakunnalla ja viikonloput majoittu yleensä mun luo. Sitten se vain yks viikko jätti soittamatta ja vastaamatta mun puheluihin tai viesteihin.

Jotenkin sellainen paha aavistus että siellä työreissulla on tapahtunut jotain. Se on tavannut jonkun naisen, ei välttämättä edes mitään vakavaa, mut se ei vain uskalla soittaa mulle, koska se tietää, että mulla on kumma vaisto huomata tuollaiset asiat toisesta.

Sitä tässä nyt vain mietin, että eikö miehessä ole todellakaan sen vertaa munaa, että sanoisi päin naamaa jos ei kiinnosta, vaan pitää jotain pelleillä ja käyttäytyä kuin teini-ikäinen. Typerää.

Ajattelin olla tän viikonlopun poissa baareista, mutta nyt näyttää kyllä pahasti siltä, että saatan eksyä Baariin illalla. Jospa sieltä lähtis mukaan joku mies, jossa ois enemmän miestä mitä T:ssä.