Hieman taustaa minusta ja mitä kaikkea tässä blogissa voi tulla olemaan.

Olen 26-vuotias nainen. Sinkkuna olen ollut vuodesta -99, lukuunottamatta vuoden kestänyttä suhdetta siinä välissä, jolloin kerkesin myös kihloihin kyseisen miehen kanssa. Lähdin omasta tahdostani suhteesta, koska tiesin, että en kykene olemaan loppu elämääni tämän miehen kanssa. Yksi syy saattoi olla herännyt Bi-seksuaalisuuteni, jota en yksinkertaisesti pysty enää peittelemään.

Olen luonteeltani todella ailahtelevainen. Saatan ihastua uuteen ihmiseen päivittäin, rakastuminen on taas vaikeaa minulle. Kärsin suunnattomasta luottamuspulasta miehiä kohtaan ja kyynisyys kalvaa toisinaan mieltäni ankaralla kädellä. Samaan aikaan haaveilen siitä, kuinka ihanaa olisi, jos joku rakastaisi minua koko sydämellään ja pitäisi minusta huolen loppu elämäni. Mutta mielessäni on aina ajatus siitä, miten kaikki voi kaatua päälle ja suhde loppua. Minun on vaikea ottaa isoja askelia suhteessa.

Sinkkuna ollessani treffaan mielelläni useita miehiä kerralla, koska en halua laskea sen varaan, että minulla ei olisi ketään olemassa. Huumaannun ihastumisen tunteesta ja haluan kokea sen aina uudestaan. Siksi minulla on aina tutka päällä. Mihin vain kuljenkin pidän silmäni auki ja "tarkastan" jokaisen kiinnostavan näköisen ihmisen. Hetkessä kuvittelen itseni sänkyyn hänen kanssaan. Tiedän että valtaosa näistä kuvitelmista jää haaveen tasolle, mutta rakastan sitä ajatusleikkiä mikä saattaa syttyä vaikka kassajonossa, kun edelläni seisoo miehinen mies joka tuoksuu ihanalle partavedelle ja kerrassaan vain miehisyydelle.

Niin, tulen siis todennäiköisesti käsitelemään täällä suhteitani näihin lukuisiin miehiini sekä joskus myös naisiin.