Olen harrastanut tanssia keväästä saakka ja samalla kurssilla on käynyt eräs syötävän näköinen mies. Kaikenlisäksi tyyppi on todella hauska, sille ei voi kuin nauraa kun sen näkee. Sellainen jokapaikan pelle, joka saa kaikki hyvälle tuulelle ja tunnelman keventymään.

Noh, minähän olen iskenyt silmäni siihen jo ensimmäisestä päivästä alkaen :) Ja meillä on ollut keskenämme pientä flirttiä tanssitunneilla. Mies saattaa hymyillä salin toiselta laidalta ja iskee silmää. Ja se hymy, voi että kun näkisitte sen, se sulattaa varmaan roudankin keväisin. Ja tanssitaito, annan siitä miljoona lisäpistettä jos mies osaa tanssia.

Tämä ylistys nyt vain sen vuoksi, että eilen me saimme jonkinlaisen yhteyden tämän Tanssijan kanssa. Olimme jatkoilla eräässä baarissa tanssitunnin jälkeen ja hän osoitti enemmän kuin kiinnostusta mua kohtaan ja minä olin tottakai pelissä mukana välittömästi. Pikkutuhmia heittoja suuntaan ja toiseen. Katseita ja kevyitä kosketuksia. Tämä tyttö on ihan myyty.

Mutta. On vain yksi ongelma. Sillä on nainen, joka on ollut puoli vuotta töissä toisella paikkakunnalla, mutta on tulossa takaisin nyt joulukuun alkupuolella.

ARGH! *repii tukkaa päästä*