Niin se vain joulu taas meni. Oli jotenkin tosi tylsä joulu, ei tapahtunut mitään erikoista. Muutaman kivan lahjan sain, mutta eipä muuta. Söin, makasin, taas söin ja taas makasin. Jossain vaiheessa rupesi jo ahdistamaan se tekemättömyys. Viisi päivää vain sitä samaa. Mukava olla taas kotona, tutuissa ympyröissä ja kavereiden seurassa. Kotiin on aina niin mukava tulla, kait sitä alkaa olla jo niin vanha ja tapoihinsa pinttynyt että kaipaa niitä omia päivärutiineita ja tapojaan :)

Oli ihana nähdä taas J:tä :) Ikävä oli kyllä ollut mieletön ja niin tuntui olevan hänelläkin, makasimme torstai illan sylikkäin sohvalla ja juttelimme mukavia. Pieneen sitä ihminen on tyytyväinen :) J tuli myös eilen luokseni ja kävimme kiertelemässä alennusmyynneissä pari tuntia. Ja tungos oli taas mitä mahtavin kaupoissa...

Tänä aamuna vain tapahtui jotain merkillistä. Tiedän kyllä että olen aamuisin kärttyinen, mutta koskaan ei ole tapahtunut mitään tällaista. Sitä on vaikea selittää mutta yritän joka tapauksessa. Heräsin siihen kun J kosketteli mua hellästi, suuteli niskaa ja hyväili käsillään. Alussa tuntui todella hyvältä, mutta jossain vaiheessa vain työnsin hänen kätensä pois. Halusin seksiä, mutta en siltikään halunnut. Kummallinen tunne. Hyväilin kyllä J:tä, koska en halunnut loukata häntä kieltäytymällä, jota en siis koskaan tee. Olen valmis seksiin lähestulkoon aina kun vain mies haluaa. Rakastan seksiä ja sitä tunnetta mikä sen aikana tulee. J kyllä kysyi, että onko kaikki hyvin, mutta en saanut sanaa suustani. Mikä hitto mulla aina tulee, kun pitäisi kertoa mitä haluan tai mikä mulla on. Menen vain ihan hiljaiseksi. J makasi hetken vieressäni ja puki sitten vaatteet päällensä. Kysyin, että miksi lähdet ja hän vastasi että pitää saada hommat tehtyä tälle päivälle. Pusu poskelle ja sit se oli poissa. Ja mulla tuli itku. Mikä vittu mulla oikein on hätänä. Pyysin kyllä anteeksi puhelimessa päivällä sitä että olin niin outo ja kärttyinen aamulla. Sanoin, että en oikein itsekään osaa selittää mikä mulle tuli. J sanoi vain, että tunteet pitää näyttää, oli se sit sitä kärttyisyyttä tai mitä vain. Ok, sen kyllä osaan....tai näin ainakin luulen.

J on menossa tänään poikien kanssa baariin. Ärsyttää kun joutuu itse istumaan kotona, kaikki kaverit on taas jossain menossa. Huomenna ois uuden vuoden aatto ja suunnitelmia on taas nolla. Käytiin ostaa skumppa-pullo eilen J:n kanssa, joten tulee varmasti baari-ilta huomisesta. Vois kyllä korkata tuon valkkaripullon tuolta kaapista ja maistella siitä tämä ilta. Mulla on jotenkin kauhean stressaantunut olo, siitä että pitää mennä kouluun viikon päästä ja tekemättömät koulutyöt vain roikkuu tuossa. Mitään en ole taas saanut aikaiseksi, laiska mikä laiska.