Enpä usko että mulla ja Tamperelaisella tulee mitään. Jotenkin kärsin suunnattomasta luottamuspulasta sitä kohtaan ja pahaa sellaista. Se on ollut tosi hiljainen mesessä viimepäivinä ja muutaman kerran häipynyt paikalta, eikä edes "heippaa" sanonut. Tiedän kyllä että se ei ole missään tilivelvollisuudessa mulle, mutta kyllä tuollainen loukkaa mua. Meidän keskustelut on ollut sen verran syvällisiä, että oletin sen tykkäävän musta edes vähäsen. Mutta ei näköjään välitä pätkääkään. Oli myös pari päivää sitten puhetta että menisin sinne ens viikonloppuna, mutta tällä hetkellä ei vois vähempää kiinnostaa.

Kaiken lisäksi se erehtyi sanomaan, että on mahdollisesti menossa deiteillä eilen, eli nyt oletan että se ollut siellä deiteillä ja sillä on ollut siellä todella mukavaa. Ja minä oon täällä mustis. Ihan sairasta, mut näin se vain nyt menee. Itsekkin treffaan ihmisiä täällä, niin miksi se ei tekis samoin, sinkku kun on.

Mulla on ihan semmonen olo, et olen joku pilalle hemmoteltu kakara ja alan heti kiukuttelemaan, jos jokin asia ei mene niinkuin minä tahdon. Oon ihan kipeä.