Eilinen pisti mun pään ihan sekasin.

Oltiin Tyttöystävän kanssa Baarissa ja törmäsin siellä Suunnittelijaan. Se oli yllättäen ihan päissään, mutta se nyt oli pienin murheista.

Jossain vaiheessa iltaa seuraamme liittyi jokin nainen, kovaääninen ja isokokoinen sekä pieni ja hiljainen mies. Selvisi että tämä nainen oli Suunnittelijan exä. Ei siinäkään vielä mitään, kyllä minä pystyn olemaan samassa pöydässä toisen exän kanssa, mutta jossain vaiheessa tällä naisella kilahti päässä ja aloitti kovaan ääneen haukkumaan Suunnittelijaa. No ei sekään vielä mitään, tuotahan nyt näkee harva se päivä että exä haukkuu miehen pystyyn. Sitten ne jutut muuttu. Sun takia makasin sairaalassa kallonmurtumassa. Sä tapoit meidän syntymättömän pojan. Naistenhakkaaja. Pettäjä. Kuuntelin siinä vieressä enkä sanonut mitään. Suunnittelijakin oli ihan hiljaa, tuijotti tuoppiaan eikä edes yrittänyt puolustaa itseään mitenkään.

Tuli valomerkki ja sanoin Suunnittelijalle, että lähden narikkaan hakemaan takin ja sit kotiin. Suunnittelija tuli kohta perässä ja kommentoi, Ihme sekopää tuokin akka. Hymähdin vain jotain. Sitten se nainen tuli taas siihen ja rupesi mulle laukomaan niitä samoja juttuja. Sanoin sille, että oisko sun nyt aika lähteä kotiin ja et onko sun päämääränä vain pilata muiden elämä tuollaisilla jutuilla. Älä sinä pilaa omaa elämääsi tuon miehen kanssa. Mä varoitan sua. Älä astu siihen sen kämppään, se on ihan oma maailmansa. Älä usko noita Suunnittelijan spanielinsilmiä, ne valehtelee. Se tulee pettämään sua. Kuuntelin ihan tyynenä enkä kommentoinut mitään muuta kuin, että et tiedä minusta ja meidän suhteesta mitään. En minäkään uskonut, kun mun edeltäjä tuli mua varoittamaan. Nainen seurasi mua pihalle ja kadotin Suunnittelijan, ja nainen jatkoi samaa litaniaa koko ajan. Tyttöystävä seisoi siinä vieressä ja kuuli kaiken, sanoi jälkeenpäin että tuo nainen on hullu ja puhuu ihan omiaan.

En tiedä, en todellakaan tiedä. Mun pää on ihan sekaisin. Pitäis saada puhua Suunnittelijan kanssa.

Soitin jo yhdelle mun ystävistä joka on töissä semmoisessa paikassa, että saa käsiinsä tiedot rekistereistä, jos sillä on jotain hämärää taustalla. Aikoi huomenna selvittää ja soittaa sit mulle.