Olen tässä jo puhunutkin siitä, miten J on vaikuttanut etäiseltä koko tän viikon. Sama tilanne jatkuu edelleen. Huomasin tuossa pari päivää sitten että hänellä on edelleen voimassa se treffi-ilmoitus netissä, mikä oli silloinkin kun me tavattiin. Omani poistin melkein heti J:n tapaamisen jälkeen. Noh, tässä sitä sitten olen pohtinut, että miksi sillä on se siellä. Ja mieleen tuli kutkuttava ajatus.

Otin netistä uuden nikin ja vastasin hänelle, suhteellisen rohkeasti ja ehdottelin treffejä. J oli heti mukana siinä, vastasi melkein heti takaisin jokaiseen viestiini. Tempaisin netistä jonkun kuvankin ja liitin sen viestiin mukaan. (hyi hyi minua) Ja nyt näyttää siltä että J olisi menossa treffeille tämän naisen (jota ei siis ole olemassa) kanssa. Kysyin vielä yhdessä viestissä, että ethän vain seurustele tai eihän sulla ole mitään vakavempia säätöjä tällä hetkellä menossa...vastaus oli, että ei ole mitään säätöjä, ihan sinkkuna liikenteessä. JUST JOO! Haistaakoon paska.

Mun oli vain pakko tietää että mitä se puuhaa siellä ja kyllä asia oli juuri niinkuin aavistelin. Se pelailee jotain.

Tässä nyt olen siis järkkäämässä treffejä J:lle sen mielikuvitusnaisen kanssa ja aijon (oikeasti!) mennä jonnekkin nurkan taakse nauramaan, kun se kävelee allapäin sieltä ns. treffeiltä, kun nainen ei saapunutkaan. Taidan ottaa vielä parhaimmat kaverini mukaan nauramaan.

Kaikista parasta tässä on se että minä tiedän mutta J ei. Eli olen selvässä voittoasemassa tässä tilanteessa. Se kuvittelee että voi tuosta vain vedättää mua. Ei kuule onnistu ukkoseni ei. Vaikkakin olisin voinut jättää ne pusuttelut eilen Ukkomiehen kanssa väliin, mutta tämä juttu nyt vain menee niin että minä määrään tahdin ja sillä selvä. Mietin, että voisin pyytää sen kylään maanantaina ja kysellä vähän siltä että mikäs tilanne tässä nyt on ja kysäistä myös siitä deitti-ilmoituksesta. Parasta kasvotusten, eipähän pääse mies pakoon ja saan vastauksia.

Mutta silmä silmästä, en suostu enää yhdenkään miehen vedätettäväksi, olihan tuossa aikaisemmin jo Palomies ja T, jotka kummatkin paljastuivat jonkin sortin pleijereiksi.

Olen sika, tiedän sen sanomattakin. Sopii vielä jonkun yrittää vedättää mua.