En kestä enää tätä saatanan epävarmuutta!!

Juteltiin perjantai iltana Miehen kanssa ja hän sanoi, ettei ole ollut onnellinen viime viikkoina. Sanoi, että en tee tarpeeksi aloitteita seksissä. Ja sanoi vielä senkin, että hän ei tiedä jaksaako hän sitä, että minä en tee tarpeeksi useasti aloitetta. Yritin selittää Miehelle, että nainen (eli minä) ei toimi samalla tavalla kuin mies. Eli kun näkee telkkarissa tissit, nii heti panettaa niin perkeleesti. Ei se tuntunu sitä ymmärtävän.

No, ei me päästy asiassa yhtään mihinkään suuntaan. Ei se tappelua ollut, eikä kyllä kunnon keskusteluakaan. Sellaista toteamusten vaihtamista suuntaan ja toiseen. Vedin sitten yksinäni kotona kännit ja menin nukkumaan.

Lauantaina hyvä ystäväni pyysi mua baariin. Lähdin vaikka tiesin, että myös Mies on liikkeellä. Ystävä ehdotti tiettyä baaria ja suostuin, vaikka tiesin että Mies on siellä. Päätin vain mielessäni, että en anna Miehen häiritä iltaani. Eikä niin kyllä käynytkään. Mies käveli baarissa vastaan useampaan kertaan, mutta kävelin vain nokka pystyssä siitä ohitse. Lopulta satuimme yhtä aikaa tupakalle ja näin miehen juttelevan jonkun lievästi ylipainoisen naisen kanssa. Mies poistui tupakalta ja näin hänet hetken päästä tanssimassa sen saman ylipainoisen norsun kanssa. Kävin sanomassa Miehelle, että voit loukata vielä vähän enemmän jos vain suinkin haluat. (kännisen puhetta joo...) Mies totesi, ettei halua loukata ja poistui tanssilattialta naisen seurasta.

Törmäsin baarissa Suunnittelijaan. Halasimme ja hän kysyi miten voin. En ehtinyt vastata mitään, kun hän totesi, että kaikki ei  ilmeisesti ole hyvin...Ei ole ei, vastasin. Halasi mua vielä vähän tiukempaa ja sanoi, että on aina halunnut mulle vain ja ainoastaan hyvää. Sitten ystäväni kiskoikin mua jo eteenpäin.

Näin heti sen jälkeen Miestä ja mua melkein raivostutti se, että hän oli baarissa yhtä aikaa mun kanssa. Ois voinu painua hiiteen mun silmistä.

Päädyimme joka tapauksessa Miehen kanssa yhdessä mun kämpille ja aamulla Mies häipyi melko aikaisin kotiinsa. Emmekä ole nähneet sen jälkeen. Emme edes ole puhuneet puhelimessa.

Mies lähti tänään työmatkalle Ranskaan ja palaa takaisin reilun viikon päästä. Luulen, että seuraavan viikon aikana tulen tekemään jotain peruuttamatonta. Mietin koko ajan Suunnittelijaa sekä Sukeltajaa ja mieleni tekisi niin ottaa yhteyttä heihin. Lisäksi tanssiparini näyttää entistä pantavalta mun silmissä, eikä toinen tanssikaverini auta oloani yhtään heittämällä kanssani pikkutuhmaa juttua treeneissä.

Juon tässä kolmatta lasia punkkua. Aamulla kouluun, ei hyvä.