Juu-u, tein sitten reissun viikonloppuna Etelä-Suomeen. Pikareissu mutta pakko oli mennä.

Treffasin Dj:n perjantaina, johon olen tutustunut joskus viime talvena. Dj oli silloin keikalla täällä ja jotenkin pääädyttiin samoille jatkoille....ja siitä se läksi, pari kertaa ollaan nähty kun se täälläpäin on käynyt, mutta jotenkin juttu aina välillä unohtuu, en minä edes soita sille saati viestittele koskaan. Dj vain ottaa joskus yhteyttä ja kyselee kuulumisia. Kait minä oon sit jotain tehnyt oikein sen kanssa, kun vielä kuukausien päästä soittelee perään ja kyselee millon oon tulossa etelään ;) Mut se on taas näitä tyyppejä joilla on suunnattomia ongelmia kumin kanssa. Tuntuu et mun kohdalle sattuu ihan liikaa tämmösiä. Helvetin turhauttavaa, ku pitäis päästä asiaan niin mies ilmottaa että eipä onnistukkaan kumin kans. No, sit saa olla ilman, en nimittäin ala paljaalla leikkimään henkeni kanssa. 

Dj on  yli kolmikymppinen (varmaan lähemmäs neljäkymmentä), sellainen erikoinen tyyppi. Jollain tavalla vähän taiteellinen, puhuu ja käyttäytyy rauhallisesti ja asiallisesti (ainakin mun seurassa)...Ruskeat silmät ja tukka, normaalivartaloinen otus.

No, me käytiin sit Dj:n kans perjantaina ulkona ja japanilaisessa ravintolassa syömässä. Oli aika erikoinen illallinen kieltämättä. Ikinä en ole sushia syönyt ja taisi olla viimeinen kerta tälle tytölle. Ei se pahaa ollut, mut jotenkin ei vaan sopinut mun makuaistin kanssa yhteen...Vien sen syömään meksikolaiseen seuraavan kerran ku nähdään, nii tietää mieskin sen jälkeen miltä sen ruuan pitää maistua.

Dj on tulossa kuukauden päästä tänne, joten uus yritys sitten.

Palomieskin soitteli tuossa viikko takaperin ja aiko tulla kahville tällä viikolla. Jos työkiireiltään ehtii. Sais kyllä keretä, alkaa olemaan tuskaiset oltavat pian täällä.