Viikonloppu ja osa viime viikkoa on mennyt sairastaessa. Sain sen saakelin flunssan mikä on tuntunut riehuvan ympäri kaupunkia. Onneksi jo parempaan päin, ei enää töki ajatus niin pahasti mitä perjantaisessa tentissä. Tuijotin tollona tenttikysymystä ja luin sen neljään kertaan, ennenkuin ymmärsin mitä vastaukseen oltiin vaille. Saa nähä tuleeko hylsy vai antaako opettaja säälistä ykkösen. Sen verran sekavia tuli raapusteltua tenttipaperiin.

Nyt ois viikko lomaa edessä ja suunnitelmia nolla. Ois tehnyt mieli lähtä käymään Tampereella, mutta miten tänkin taudin kanssa mihinkään lähtee....Jos vain suinkin kykenen, ajattelin suunnistaa keskiviikkona pitkästä aikaa Baariin, jos siis saan jonkun kaverin mukaan. Kaikilla kun tuntuu olevan töitä ja jotain muuta hommaa seuraavana aamuna.

Prätkäkundin kanssa ollaan pidetty yhteyttä suht tiiviisti, mut en vieläkään osaa sanoa mitä mieltä olen koko miehestä. Se vaikuttaa välillä niin itsepäiseltä, että mulla meinaa hermo palaa välittömästi. Itse kun en viitsi stressata jokaisesta pikkuasiasta, mutta tää herra on jotenkin liian pikkutarkka kaiken suhteen. Ja toinen asia mikä ärsyttää on se, että jos Prätkäkundi kertoo jotain juttua ja kommentoin siihen väliin jotain, niin se jatkaa sitä juttua noteeraamatta mun kommenttia ja joskus jopa puhuu mun päälle. Mulla taas ei ole kiinnostusta puhua kenenkään kanssa kilpaa. Oon ennemmin hiljaa.