Oli niin mukava reissu Helsinkiin, että vieläkin hymyilyttää! Tyttöystävä on parasta terapiaa ja kun sai vielä vaihtaa maisemaa pariksi päiväksi. Kunnon kännit ja sen myötä melkoiset sekoilut kaupungilla päälle, niin jopas elämä näyttää taas paremmalta :)

Eräs ekonomin renttu on laittanut mulle tänään jatkuvasti tekstaria. Miehestä ei ole kuulunut yli vuoteen mitään ja nyt se kertoo, että minä olen se nainen kenet hän haluaa tavata. Kysyin siltä, että eikö sillä todellakaan ole vielä tyttöä, niin mies vastasi että tyttöjä on aina, mutta asia on ihan eri kun puhutaan laadusta...joopa joo. Sänkyyn se vaan mut tahtoo.

Sukeltaja on tulossa pian luokseni. Olen ikävöinyt häntä. Mietin, pitäisikö tästä suhteesta nyt tehdä jokin selko? Mua niin ihmetyttää edelleenkin se "voi sua"-kommentti ja silti se on valmis mua kuskaamaan ja laittaa mun hyllyjä seinälle enemmän kuin mielissään. Pyytää mua syömään ja jätskille ja rannalle. Lisäksi viikonloppuna se kyseli kuulumisia, kun olin reissussa. Hmph, oon ihan pihalla sen miehen kanssa.