En kestä miten mulla voi aina olla tämmöinen tuuri! Oltiin eilen Tyttökaverin kanssa Baarissa ja vastaan käveli mies, niin komea ja tyylikäs, että en voinut olla tuijottamatta. Mies huomasi sen, hymyili mulle ja tuli juttelemaan :) Ja miten mukavasti se puhuikaan ja mulla oli välittömästi sellainen olo, että olen tuntenut hänet jo aikoja.

Mutta. Mies asuu Helsingissä...en kestä. Hän tekee myyntityötä ja reissaa ympäri Suomea. Yllättäen mies ei poikkea ulkoisesti miesihanteestani, kalju, treenattu kroppa ja tatska niskassa. Puhuu ja käyttäytyy fiksuksi, herrasmiesmäisesti. Pukeutuu asiallisesti...aamullakin katsoin häntä kuolaten, kun hän pukeutui harmaisiin liituraitahousuihin, kauluspaitaan ja solmioon, päähän aurinkolasit ja jalkaan uuden näköiset kävelykengät. Ja kaiken huippu...Ajaa tuliterällä bemarilla. En sillä, että autolla olisi mitään merkitystä, mutta olen aina pitänyt erityisesti bemareista. Auto kertoo jotain kuitenkin omistajastaan...ja bemari ei kuulu sinne halvimpaan päähän. Mutta ei siitä sen enempää.

En käsitä miten aina kaikki täydelliset miehet asuvat jossain kaukana.

Vietimme siis yön miehen hotellihuoneessa ja seksi oli jotain käsittämättömän hellää ja varovaista. Mies vaikutti vähän kokemattomalta, vaikka on minua vuoden vanhempi. Ja hän suuteli minua koko ajan, oikeasti, ihan koko ajan. Pidin siitä todella. Ja aamulla heräsin siihen kun mies suuteli selkääni ja silitteli peppuani. :)

Päivä on mennyt huokaillessa miehen perään. Vaihdoimme numerot ja olin varma ettei hänestä enää kuulu, mutta päiväni pelasti tekstari neljän aikaan. Mies tulee kaupunkiin jälleen ensi sunnuntaina :)