V:ltä tuli tänään viestiä Oletko jo unohtanut mut? En vastannut siihen mitään. Ehkä pitäisi, mutta en jaksa. Kyllähän aikuisen miehen pitäisi ymmärtää jos en ole pitänyt siihen mitään yhteyttä, että mulla ei enää kiinnosta. Tosin, se kyllä vaikutti niin kokemattomalta deittailujutuissa, että ehkä se ei sitä ole ymmärtänyt. Who knows.

Olen taas jutellut Tamperelaisen kanssa mesessä ja kyllä se nyt pahasti näyttää siltä, että minä olisin sinne menossa tässä joku kaunis päivä. Tosin mieltäni ei lämmittänyt yhtään se, että hän kertoi olleensa viikonlopun kestäneillä treffeillä. Muutenkin mietin tätä meidän välistä suhdetta tänään. Sitä että ollaanko me kenties oltu liiankin avoimia jutuissamme. Olen nimittäin kertonut Tamperelaiselle lähestulkoon kaikki sekoiluni ihmissuhteissani ja se mitä en ole kertonut, on hän lukenut täältä blogista. Ja sama toisinpäin, Tamperelainen on puhunut mulle naisistaan. Sanoinkin hänelle tänään, että jos/kun menen sinne, niin siinä käy niin että ihastun ja tykästyn häneen ihan tajuttomasti. Tiedän sen jo nyt. Toivoinkin häneltä, että ei puhu sen jälkeen sanallakaan treffeistään mulle, jos sellaisia tulee...ja varmasti tuleekin. Kysyn kyllä jos mua kiinnostaa, mutta joskus vain tuntuu että tietämättömyys on se helpompi vaihtoehto.

Prätkäkundin kanssa ei olla nähty viikkoon. Pari kertaa ollaan soiteltu ja musta tuntuu, että annan hänen olla nyt rauhassa, kunnes on saanut ystävänsä haudan lepoon.