Eräs kommentoija kysyi mitä minulla olisi menetettävää, jos laittaisin Sukeltajan kiertoon?

Punnitaampas sitten Sukeltajan hyviä puolia

  • Hyvä pano, eli tietää täsmälleen mitä naiselle täytyy pedissä tehdä
  • Ei loukkaannu, eikä närkästy, vaikka pyydän häntä tekemään jotain mistä hän ei pidä
  • Tulee luokseni aina kun pyydän, sen kummempia kyselemättä
  • On erittäin komea, hyvä kroppainen ja iso munainen (!)
  • On kokeilunhaluinen
  • Ei anna mun ikinä maksaa, jos käydään yhdessä syömässä tai drinkillä
  • Pitää mua kainalossa seksin jälkeen
  • Pitää kissoista
  • Tulee toimeen mun kavereiden kanssa

ja vastapainoksi huonoja puolia

  • Toisinaan hiljainen (minkä voisi kyllä lukea hyväksikin puoleksi)
  • Ei ilmeisesti luota mihinkään
  • Matkustaa kohtuu paljon
  • Ei halua sitoutua, eikä halua lapsia

Niin, siinäpä ne. En keksinyt muita huonoja puolia, mutta onhan sitä tuossakin aika painavia juttuja. En edelleenkään tiedä mitä mun pitäis tehdä koko miehen kanssa, menkööt nyt vielä samaan tahtiin mitä on tähänkin asti mennyt. Kesä voi tuoda tulleenssaan taas uusia kuvioita...