Ei ole taas todellista. Mulle selvisi tässä, että J tunteen T:n. Onneksi ne ei kovin hyviä kavereita ole, mutta samalta kylältä kuitenkin kotoisin. En ole kertonu J:lle, että mulla on ollu T:n kanssa juttua menneisyydessä useampaankin kertaan ja odotan kauhulla sitä päivää kun T kävelee vastaan mua ja J:tä. T:llä kun on tapana pilata kaikki mun elämässä ja jos se menee heittämään jotain typerää J:lle...Pelottaa ihan oikeasti. Mun ja J:n juttu on kuitenkin niin tuore vielä, että sellaista luottamusta mikä parisuhteessa on, ei ole vielä syntynyt. Ja kun en tahtoisi selittää J:lle mun entisiä juttuja. Siitä vain vaivaantuu kumpikin. Ja varsinkin kun olen sekoillut tuollaisen typeryksen kuin T:n kanssa.

Oli taannoin keskutelu J:n kanssa tästä mun bi-seksuaalisuudesta ja se oli huolissaan siitä, että joutuuko se kilpailemaan mun huomiosta naisten kanssa. Sanoin sille että ei tietenkään. Mutta kävi vain sellainen ajatus päässä, että jos T menee nyt laukomaan jotain yhtä fiksua J:lle, kuten silloin Baarissa sille yhdelle miehelle Se pettää sua naisen kanssa , niin en oikeasti vastaa enää seuraamuksista. Käyn kastroimassa sen tyypin tai jotain vastaavaa. Onko se vain niin pirun katkera mulle jostain? Hitto, kun vain tietäis.

J on pois kaupungista tän viikonlopun, eli mulla on nyt aikaa keskittyä kouluhommiin. Oli mulla tänään tenttiki, mut jäipä lukemiset aika vähälle...Mitä nyt eilen hieman selailin tenttimateriaalia. Tosin tentti meni silti mun mielestä ihan hyvin. Oli niin tuttua asiaa entuudestaan.

Näin muuten viime yönä todella tuhmaa unta Tyttökaverista.....Ajatukset taas harhailee vain seksissä.