Elämä on liian kiireistä tällä hetkellä, työt ja pari kesäkurssia pitävät siitä huolen. Stressiä pukkaa keskellä näin kaunista kesää. Eipä ole moista ennen kokenut.

Tyttöystävä on kuulemma löytänyt mulle mun miehen, siis sen itse täydellisyyden, Vin Dieselin kuten kavereilleni aina puhun. Tyttöystävä yrittää nyt järjestää mulle perinteisiä sokkotreffejä viikonlopuksi, siis sellaisia oikeita sokkotreffejä, kuten joskus vuonna nappi ja kivi järjestettiin. Toivottavasti onnistuu...Tartten niin vaihtelua tähän mun elämään.

Ekonomista ei ole kuulunut yhtä tekstaria enempää sitten viime tapaamisen. Pitkään silläkin kiinnostus taas kesti. Tai sitten se on vain niin kiireinen sen firmansa kanssa, tiedä häntä.

Sukeltaja taas vieraili sunnuntaina luonani ja jotenkin kaikki oli taas niin erilaista, herkempää...tai miten sitä nyt kuvailisi. Oon niin pihalla senkin miehen kanssa. Välillä kaikki näyttää niin ruusuiselta ja toisinaan taas mikään ei mene niinkuin pitäisi. Tai siis mies ei ole sellainen mitä mieheltä toivon.

Oon minäkin yks jojo, yrittäis nyt päättää mihin suuntaan tästä venyis.