Eilinen oli pienen elämäni onnellisin päivä! Sain seitsemän aikaan illalla puhelun Ukkomieheltä. Tosin Ukkomieshän ei ole ollut ukkomies enää vuosiin, mutta käytetään nyt tuota nimeä, kun olen sitä aijemminkin tässä blogissa käyttänyt.

Ukkomies pyysi minut syömään ja multa pääsi heti kysymys, että ihanko julkiselle paikalle?! Ja niin menimme, ensimmäistä kertaa kuuteen vuoteen yhdessä ulos syömään, kahdestaan ja julkiselle paikalle. Sieltä jatkoimme Baariin, jossa tapasimme Tyttöystävän ja pari muutakin ystävääni, jotka eivät ole ennen tavanneet Ukkomiestä. He kaikki ihastuivat häneen ja sanoivat mulle, että en minä suotta ole sitä miestä kehunut. En niin, on se niiiiiiiiiin ihana. Unohtui Sukeltaja ihan täysin.

Mulla jäi niin mieleen, kun Ukkomies sanoi mulle aamulla, että sillä ei ole ollut mitään väliä vaikka hän on ollut naimisissa, koska minä olen aina ollut se hänen kulta ja se kenestä hän on aina tykännyt. Tuntuu ihan uskomattoman ihanalta. Mulla melkein itketti yöllä, kun saatiin nukkua vierekkäin kokonainen yö. Aamulla Ukkomies piteli mua hellästi kainalossa ja suukotteli ja jutteli mukavia. Sanoi, että olipa ihanaa olla kahdestaan ulkona ja kulkea käsi kädessä ja suukotella. Olla avoimesti, eikä tarvitse välittää että joku näkisi meidät. Ihanaa!!! Olen ihan taivaissa!! Olen vain hymyillyt koko päivän, ja menen hymyssä suin nukkumaankin :)