Luojan kiitos tää flunssa alkaa mennä jo ohi, ei kestä enää päiväkään tätä saakelin rykimistä. Jouduin olemaan viime viikonlopun kotonakin sen takia ja olen näköjään vielä tänkin viikonlopun. Pää on niin tukossa, että ei tee yhtään mieli mennä tupakassavuun seisoskelemaan. Mieli kyllä tekis baariin ihan älyttömästi, mutta taidan säästää vähäiset pennoseni ens viikonlopuksi reissuun.

Tuli tuossa mieleen että T, jonka kanssa mulla on ollut viimeiset neljä (!) vuotta jotain kummallista säätöä, ollaan-ei olla-meiningillä, tuli pari viikkoa sitten baarissa vastaan ja kehtasi pyytää juttelemaan. Se varmaan kuvittelee että annan sille vielä kolmannen kerran anteeksi sen sekoilut ja pettämiset. Ei muuten onnistu ukkoseni!! Se näytti aika tyrmistyneeltä, ku lauoin sille päin naamaa mitä mieltä olen siitä, että yli kolmekymppinen mies käyttäytyy ku pahanen kakara. Se kehtasi vielä myöhemmin illasta laittaa kaverinsa viestin viejäksi, joka yritti taivutella mua puhumaan T:n kanssa. Eipä onnistu beibe ei. Ja kaikenhuippu!! Juttelin yhden miehen kanssa siinä illan varressa ja poistuin jossain vaiheessa vessaan. Niin eiköhän tämä kuningas T mene sanomaan jotain sille miehelle, et se pettää sua naisen kanssa. Kyllä osaa mies olla katkera, kun kerroin sille joskus, että tykkään myös tytöistä. Ikinä en T:tä pettänyt miehen enkä naisen kanssa. Typerys.

Ja kaikenlisäksi se itse on pelehtinyt mun selän takana, joten sillä ei luulis olevaan mitään sanottavaa siihen, vaikka pelehtisin koko pirun baarin asiakaskunnan kanssa!

Törmäsin muuten Vappuhoitoon koulussa, sitä hymyilytti ihan yhtä paljon kuin muakin :)