J tulee huomenna käymään ja voin kertoa, että mies joutuu sellaisen kuulustelun kohteeksi että ei ole ennen nähty. Aijon pysyä rauhallisena, jos vain suinkin kykenen. Mutta kuten arvata saattaa ja yhtään itseäni tunnen, en pysy rauhallisena vaan haukun sen alimpaan maanrakoon.

Olen jutellut mesessä aika lailla Tamperelaisen kanssa, josta joskus aijemmin olen maininnut. Se kenet ottaisin milloin vain, jos vain asuisi lähempänä. Mukava mies, vaikuttaa tosi ymmärtäväiseltä jo senkin pohjalta että sitä on myös elämä heitellyt suuntaan ja toiseen naisten kanssa. Olen vuodattanut sille kaiken tästä mun ja J:n jutusta viime päivinä. Joskus aikaisemminkin toiminut mun terapeuttina miesjutuissa. Ja tuntuu hassulta kirjoittaa hänestä, koska tiedän hänen lukevan tätä mun blogia :)

Kävin Tyttöystävän kanssa pitkän keskustelun tänään ja hän sanoi kyllä viisaasti: Mikä todennäköisyys on löytää "se oikea" samasta kaupungista? Mietin tuossa asiaa, ja kyllähän se on näin, että todennäköisyys on aika pieni. Hyvä jos samasta maasta löytää kumppanin niin on onnekas. Tästä sitten saamme oivan aasinsillan aikaiseksi....Tyttöystävällä on nimittäin myös Tampereella jonkin sortin suhteen alku ja ajattelimme ottaa joku viikonloppu auton alle ja ajella Tampereelle katsastamaan miehet :) Reissu on vasta suunnittelu asteella, mutta toivon totisesti että siitä tulisi totta. Kyllä minä sen Tamperelaisen mielelläni treffaisin, ettäs tiedät ;)