Ei tässä näin pitänyt käydä!!! Oon ihastunu.

Kävin eilen Sukeltajan luona kylässä. Emme ole nähneet sen Pariskunnan treffien jälkeen ja eilen huomasin tunteeni Sukeltajaa kohtaan...Meinasin itkeä kesken seksin, sain jotenkin kuitenkin hillittyä itseni. Se ei voi olla mitään muuta kuin ihastumista. Tai jotenkin koko eilinen iltamme oli niin herkkää, sellaista ei ole ikinä ollut Sukeltajan kanssa.

On vain yksi ongelma. Alunperin sovimme, että suhteemme on vain platoninen seksisuhde. Ja jotenkin tuntuu, että mun pitäis kertoa Sukeltajalle siitä että olen nyt korviani myöten ihastunut häneen. Tahdon kuitenkin, että kummatkin ovat ajantasalla siitä missä suhteessa mennään. Oli se sitten se platoninen seksisuhde tai vakavempi tapaus. Miten sen kerron? Miten mun pitäis keskustelu aloittaa? Oon niin huono tämmöisissä. Joskus alkuvuodesta Sukeltaja kertoi, että hän ei halua vakavaa suhdetta, eikä lapsia, eikä avioliittoa tai mitään vastaavaa. Mutta minä kyllä haluan, kaiken tuon. Sukeltajalla on jäänyt joku kammo sen exästä ja sitoutumisesta. Yritin kyllä silloin sanoa, että ei kaikki naiset ole samanlaisia. En minä ainakaan aijo estää Sukeltajaa elämästä omaa elämäänsä, onhan mullakin oma elämäni ja harrastukseni ja kaverini ja aijon pitää niistä myös kiinni. Sukeltajassa kiehtoo myös se, että hän hyväksyy täysin tämän bi-puoleni, eikä taatusti estäisi suhteitani naisiin, jos/ehkä/kun/mahdollisesti seurustelisimme.

Voi että on taas vaikeaa. Jollain tasolla tuntuu, että en tahdo seurustelua, mutta jotain tahtoisin siltikin. Sellaista varmuutta tähän suhdesoppaan, mitä oon pyörittänyt viimeiset puoltoista vuotta elämässäni.