Näkyyköhän se jotenkin olemuksesta tai muista viboista, kun löytää jonkun miehen, niin joka puolelta tuntuu tulevan lisää ehdokkaita...Tai sit tää on vain se kuuluisa Murphyn laki. Olen saanut kahdelta mieheltä puhelun tässä  viime päivinä, joiden kanssa on ollut jotain säätöä joskus menneisyydessä. Viimeksi sunnuntaina Ukkomies, josta kerroin joskus aikaisemmin, soitti mulle ja oli tulossa kahville. Ei silläkään ilmeisesti mene sen vaimonsa kanssa niin hyvin, kuin antoi ymmärtää joskus alkukeväästä. Kieltäydyin kohteliaasti, koska nyt on elämässä sellainen mies, jonka kanssa en aijo sotkea tätä juttua. Ja lisäksi, en tahdo enää ikinä sellaista suhdetta mitä silloin Ukkomiehen kanssa oli. Se veti mut henkisesti niin loppuun ja siitä toipuminen kesti todella kauan. Lisäksi eräs helsinkiläinen mies soitteli mulle tässä viime viikolla. Ja Tanssija oli valmis lähtemään mun mukaan lauantaina tanssituntien jälkeen. Sekin mies vaikuttaa niin viimeisen päälle pelimieheltä, kaikkien kanssa flirttaamassa. En vois ikinä luottaa sellaiseen mieheen.

Mutta J...Oli ihana ilta eilen. Se osaa pitää mua niin hellästi sylissä. Ja yks asia johti toiseen ja pian peuhasimme pedissä. Enkä muista milloin olisin saanut niin mahtavaa suuseksiä....Anteeksi vain kaikki entiset miehet, mutta näin se vain nyt on, että parempaa ei ole mun kohdalle. Ja voin kertoa, että mulla on niitä miehiä sen verran ollut, että on mihin verrata.

Koko J:n ulkoinen olemus saa miut ihan heikoksi. Ihan kuin olisi taas joku teini-ikäinen tyttö joka on ihastunut...Se että J näyttää niin kovalta ja karskilta mieheltä, mutta on niin nallukka ainakin kahden kesken. Tänään on ollut vaikeuksia keskittyä koulussa, ajatukset vain pyörii eilisessä :)

Illalla pidetään kavereiden kanssa pikkujoulut ja samaan syssyyn jonkin sortin itsenäisyyspäivän juhlat. Tiedossa skumppaa ja hyvää ruokaa. Mennään Tyttökaverin luokse ja meitä kokoontuu sinne aikamoinen porukka. J aikoi myös lähteä illalla kaupungille, törmäillään sitten jossain baarissa :)

Nyt täytyy viilettää tunnille...