Tai ainakin Ekonomi.

Join lauantai iltana vitutukseen pari olutta ja mättäsin tacolastuja naamaan niin paljon, että meinasin oksentaa. Sitten tuli tekstari kymmenen aikaan, yökyläläiset menevät nukkumaan, haluaisitko vielä lähteä treffeille? Mikäs siinä, vaihdoin vaatteet ja suunnistin keskustaan, valmiiksi pienessä hiprakassa. Ekonomi odotti minua jo baarissa, oli tilannut minulle juotavaakin valmiiksi, halasi pitkään ja kehui kuinka hyvältä näytän.

Se mies kyllä osaa lepytellä naista, niin kauniita se mulle puhui koko illan.

Mutta olen iloinen siitä, että lähdin treffeille. Mies on niin sivistynyt, osaa keskustella ihan kaikesta ja käyttäytyy kuin herrasmies joka tilanteessa. Ehkäpä se, että mies on minua 11 vuotta vanhempi ja hänellä on jo kaksi kymmenkesäistä lasta, vaikuttaa hänen käytökseensä. Ainakin oletan niin.

Pidän hänestä todella. Saattoi mut vielä kotiin yöllä, halasi ja toivotteli hyvät yöt ja sanoi haluavansa tavata toisenkin kerran. Mikäs siinä. Tapaan hänet mielelläni uudestaan, mulle tuli kotiin päästyäni sellainen olo, että tuon miehen kanssa voisi tehdä jopa vauvoja. Heh :D