Silloin kun seksiä nimitetään tylsäksi kaikki ei ole kohdallaan. Jos seksiä nimittää tavalliseksi, se on ihan okei, jos se kumpaakin tyydyttää. Tylsää seksistä tekee sen, että kaikki kuviot ovat ennalta arvattavissa. Tylsää siitä tekee sen, että minä en tee aloitetta enää, kaikki seksuaalinen kanssakäyminen tapahtuu sängyssä. Tahtoisin edes esileikin tapahtuvan joskus jossain muualla. Mikään ei kiihoita enempää kun mies aloittaa hyväilyn jossain todella kaukana sängystä. Toisaalta, vika ei ole pelkästään minussa. Tuntuu, että mieskin on hieman tylsistynyt, ainakin esileikkiin. Minä tarvitsen esileikkiä, varsinkin parisuhteessa. Tarvitsen niitä ajatuksia, joita syntyy, kun toinen kiusoittelee. Sen ajatuksen mitä kohta tulee tapahtumaan.

Mikähän siinä on, että parisuhteessa on aina niin vaikeaa puhua seksistä? Pyytää toista tekemään sängyssä jotain. Sinkkuilessani pyysin miehiltä kaikenlaista ja he tekivät yleensä kuten tahdoin. Seksielämäni on alkanut heijastumaan uniini. Parina yönä olen vieraillut Sukeltajan luona ja viime yönä Suunnittelijan pedissä.

Törmäsin nimittäin Sukeltajaan tässä eräs päivä ja tuli kieltämättä hyviä muistoja mieleen. Näin Sukeltajasta unta eräs yö, unessa olin palannut takaisin siihen aikaan kun meillä oli se ns. suhde. Heräsin keskellä yötä ja kaivauduin Miehen kainaloon. Näitkö pahaa unta? Mutisin jotain epämääräistä vastaukseksi ja jäin miettimään unta. Hetken aikaa jopa mietin, että ottaisin Sukeltajaan taas yhteyttä. Harkitsin pettämistä. Kauhea ajatus, josta seurasi kahta kauheampi morkkis.

Mulla heräsi pelko, että osaanko olla uskollinen. Olen aina ollut, mutta entä jos pitkään jatkunut sinkkuelämäni onkin iskostunut muhun niin tiukasti, etten pääse siitä irti?