Tapasin torstai iltana sen miehen, jonka löysin sattumalta netistä tässä eräs kaunis päivä :)

Meillä oli treffit kaupungilla eräässä ravintolassa, jossa maistelimme pari siideriä ja juttelimme aika yleisesti asioista. J on töissä rakennushommissa ja on 33-vuotias mies, sänkitukka ja leukaparta, mittaa n.180cm ja kroppa aikalailla normaali. Syötävän suloiset silmät ja hymyilee nätisti ja ehkäpä hieman ujostikin. J:llä on ennestään kaksi lasta ja hän on kerran ollut naimisssa ja on eronnut reilu vuosi sitten. Toisella kierroksella siis, jos niin voi sanoa :) J vaikuttaa todella mukavalta ja ennenkaikkea normaalilta mieheltä. Mulla kun on ollut noita kaikenmaailman pelimiehiä/epämääräisiä eläjiä ihan riittämiin.

Meillä kyllä jutut synkkasi todella hyvin, naurettiin paljon ja juteltiin mukavia, sellaista yleistä mitä ekoilla treffeillä yleensä jutellaan. Aika meni todella nopeaa ja huomattiin melkein neljän tunnin keskustelun jälkeen, että kello oli jo puolen yön ja kumpainenkin vetäytyi kotiinsa nukkumaan, jotta jaksoi olla perjantaina reippaana töissä/koulussa.

Perjantaina soiteltiin ja J tuli käymään luonani kahvilla illalla. Jossain vaiheessa J sanoi, että hänellä on ihan sellainen tunne kuin hän olisi istunut aina tuossa mun sohvalla. Ja kieltämättä mullakin oli ihan sama tunne. Sellainen ihanan turvallinen ja leppoinen ja lämpöinen olotila, kun J oli siinä vieressä.

J jäi luokseni yöksi silloin perjantaina ja ai että sitä tunnetta, kun sai nukkua jonkun vieressä! Se hellästi silitteli mua ja jutteli mukavia, eikä aamulla ollut kiire mihinkään. Maattin vain sylikkäin pitkään ja pidettiin toisiamme lähellä. J tunnusti että on todella ihastunut muhun ja että se pelottaa jollain tavalla. Sen ex-vaimo nimittäin oli jättänyt tulematta yöksi kotiin liian monesti...Mitä tuohonkin nyt osaa sanoa??? Mietin hetken ja sanoin, että olen minäkin ihastunut ja minä tulen kyllä aina yöksi kotiin. Oliko tuo nyt ihan sitä mitä se tahtoi kuulla, mutta en minä nyt muutakaan siihen hätään keksinyt. Sanoin vain miltä itsestä tuntuu, eikös sen pitäisi riittää?

Nähtiin myös sunnuntai iltana ja tänään olen menossa J:n luokse yöksi. Saa nähdä mitä ilta tuo tullessaan ;) Mutta uskon, että tämä juttu voi jopa toimia :)