Törmäsin perjantai iltana Suunnittelijaan Baarissa, tosin olin niin hirveässä humalassa, että musta ei ollut edes jatkoille lähtijäksi. Pitäis yrittää muistaa noissa työpaikan bileissä, että sitä ilmaista viinaa ei tarvitse kiskoa kaksin käsin kurkusta alas. Suunnittelija saattelit mut taas herrasmiehenä kotiin ja suuteli hyvät yöt. Pidän siitä miehestä todella paljon, kävin hänen luonaan eilen illalla istumassa pari tuntia ja jotenkin se hänen rauhallinen olemuksensa on juuri sellaista mitä tarvitsen. Tosin, miehellä on ikääkin jo sen verran, että kait se elämä on häntä rauhoittanut. Mietin jo tuossa että onko ikäeromme vähän liikaa. Suunnittelija on kuitenkin 9 vuotta mua vanhempi, vaikka hänestä ei ikinä sitä uskoisi. Toivottavasti se ei ole este, pidän hänestä niin paljon.

Sukeltajan tapasin keskiviikkona, mutta sen jälkeen on taas ollut hiljaista. En vieläkään tiedä mitä hänestä ajattelisin. Tiesin kyllä sen, että musta ei ole pelkkään platoniseen seksisuhteeseen, ainakaan kovin pitkään sellaiseen. Mulla tulee tunteet aina jossain vaiheessa mukaan. En vain tahtoisi satuttaa itseäni. Mulla on tapana kiintyä ihmisiin, joiden kanssa olen paljon tekemisissä. Ja Sukeltajan kanssa olen ollut viimeiset pari-kolme kuukautta vähintään kerran viikossa. Lisäksi me olemme alkaneet keskustelemaan. Ihan vain sellaisista normaaleista asioista, kuten miten on mennyt viikko ja mistä toinen on kotoisin. Ja kun toista oppii tuntemaan enemmän ja enemmän, niin minä olen koukussa....ja se tässä nyt pelottamaan, että kiinnyn liikaa Sukeltajaan tai paljastan itsestäni liikaa hänelle. Sitten koittaa se päivä kun kaikki menee pieleen ja minä olen taas rikki sisältä.

Tahtoisin parisuhteen, oikean parisuhteen missä kumpikin osapuolista ovat tasavertaisia. Olisi ihanaa soittaa jollekkin kesken päivän töistä ja iloita miten hyvät kaupat sain tehtyä, tai surkutella miten surkeasti tentti meni koulussa. Sellaisen suhteen, jossa voisin olla vain oma itseni, eikä tarvitsisi esittää vahvaa kenellekkään, sais vain käpertyä toisen kainaloon ja se toinen silittäisi hiuksia ja sanoisi, että kyllä kaikki järjestyy.