Mies on edelleen työreissullaan. Juttelimme sunnuntai iltana puhelimessa, tai tappelimme. Ja selvisi se syy mikä tässä meidän suhteessa mättää. Miehen mielestä en ole kuullemma tarpeeksi nopeasti valmis seksiin. Eli Mies moittii mua siitä, että nautin esileikistä. Hohhoijaa. Sepä tais olla sit siinä. Sanoi vielä, että hän haluais vain aamulla työntyä naisen sisään. Sehän olisi raiskaus! Jos miehellä ei ole innostusta esileikkiin, niin siinäpä olkoot itsekseen ja työnnelkööt vehjettään mihin tahtoo. Yritin selittää niin yksinkertaisesti kuin vain osasin, että miksi minä tarvitsen esileikkiä, mutta siltikin sain vain vastauksen, että en tiedä jaksanko sitä. Tästähän olen jo pieniä havaintoja tehnytkin ja tainut täälläkin siitä mainita, että Mies ei jaksa keskittyä mun kiihottamiseen. Mutta en oikeasti uskonut, että se voisi sanoa ääneen tuommoista.

No, otin perjantaina taas käyttööni hyvin havaitsemani laastaroinnin toisella miehellä. Törmäsin Suunnittelijaan baarissa ja kävin panemassa sitä. Sillä oli pienempi kuin muistin. Mutta hellä se on. Ja Suunnitelijalla tuntuu olevan pääasia vain se, että minä nautin. Eipä siinä sen ihmeitä, aamupanon jälkeen hiippailin kotiin vähin äänin, enkä puhunut hänelle jatkosta mitään.

Sunnuntaina tilanteeseen taas kerran tympääntyneenä ajattelin loggautua pitkästä aikaa Suomi24:n treffipalstalle ja kirjottelin jonkun kuvattoman miehen kanssa siellä, kunnes paljastui että tyyppi on se Ekonomi jota olen treffannut jo monta vuotta epäsäännöllisen säännöllisesti. Viimeksi viime kesänä.  Miksihän meilläkin aina on se treffailu unohtunut tai loppunut. Mies on syötävän komea ja fiksu ja vielä rikaskin :)

Sovimme treffit keskiviikolle.