Hmm, mistähän tämän taas aloittais?

Törmäsin lauantaina T:hen Baarissa ja kävimme lyhyen, mutta sitäkin kiivaamman keskustelun tästä meidän ns."suhteesta" mikä on vuosien varrella kehittynyt välillemme. Kävimme läpi lähestulkoon kaiken kinan, mitä välillämme on ollut koko kesän ajan. Siitä asti, kun treffailtiin viime keväänä ja näin Baarissa T:n jonkun naisen kanssa. Vaikkakin emme seurustelleet siihen aikaan, se tuntui todella loukkaavalta nähdä toinen jonkun naisen kyljessä, vaikka tiesi että olen samassa baarissa sinä iltana. Itselläni ei ikinä tulisi mieleenkään tehdä jotain tuollaista, iskeä jotain uutta miestä/naista tapailemani tyypin silmien alla. Se loukkaa jollain tavalla, ainakin minua.

Jokatapauksessa, T pyysi anteeksi tapahtunutta ja oli muutenkin todella katuvan oloinen koko episodista. Pysyin tiukkana, siinäpä mies anelkoon nyt, kun hoksasi mitä on tehnyt. Ja siihen se menikin, aneluun. Loppujen lopuksi T kertoi, että tahtoisi seurustella kanssani. Joopa joo. En sanonut tuohon mitään muuta kuin, että itse en aijo mihinkään vakavampaan alkaa tämmöisellä pohjalla. Asioiden pitää todella muuttua, jos se mut tahtoo.

Vaikka tiedän että se mies ei tule ikinä muuttumaan. Sillä on kumma tapa antaa naisen aina odottaa. Eilenkin soitin sille kahdelta päivällä ja T lupasi soittaa takaisin pian, mutta soittikin vasta seitsemältä. Eikä tämä ole todellakaan eka kerta. Lauantain jälkeen olen odottanut sitä miestä jo joka päivä jossain asiassa. Ja tiedoksi vain, en kestä odottamista.

Luulen että tässä tulee taas käymään niin, että muistan pian ne kaikki huonot asiat meidän suhteessa ja mulla loppuu kärsivällisyys. Veikkaan korkeintaan kahta kuukautta. Jos ei siis mitään muutosta tapahdu, mitä suuresti epäilen.

Mun pitäis nyt soittaa T:lle, kun eilen lupasin, ja minähän pidän myös lupaukseni. Kyllä mä tahtoisin sen treffata illalla, mutta jotenkin mulla on sellanen paha aavistus, että T:llä tulee vastaan jotain toooodella tärkeää menoa, eikä se pääse kylään.

Saapa nähdä viedäänkö tyttöä taas ihan kuus-nolla tässä suhteessa.